tisdag 2 mars 2010

Första mars

Då var första dagen i mars avklarad. Jag tycker tiden har gått så fort, hinner ju knappt med. Ska det gå så här fort så är det ju snart sommar. Det är ju inte fel i och för sig...

Marsutmaningens första maxtest är avklarat. Har ju 4 stycken kvar, men dom får jag ta en annan dag. Hann bara med ett idag och det var plankan. Det är faktiskt första gången jag ens gör den övningen, så det var spännande att se var man låg nånstans. Jag klarade bara 1 minut, men tycker att det är en bra utgångspunkt. Klarar jag mer än det sen så är det ju bra bra. Och för att vara första gången så är jag nöjd. Sammanlagt ska 30 min avverkas i plankan under månaden, varav 10 av dem ska vara på tårna. Jag körde på tårna redan från början... kanske därför det var så himla jobbigt. Bara 9 minuter kvar nu då ;)
Ska försöka hinna med nåt test imorgon också, men annars får jag ta det på onsdag. Ska i alla fall ha klarat av dom den här första veckan. Måste ju veta var jag ligger nånstans på respektive test, så att jag kan jobba utifrån det.

Ska ge mig på en långpromenad en dag också om det inte är för slaskigt. Inte så himla kul att gå då. Men har man bestämt sig, då är det bara att ge sig ut ändå =) Gäller ju att passa sig också, kan ju vara halt. Känner inte direkt för att stå på näsan i nån snödriva...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar