onsdag 3 mars 2010

Fint väder!

Idag är det dags för maxtest i situps och utfall är det tänkt. Får se vad jag hinner med. Ska i alla fall ta itu med situpsen. Imorgon blir det armhävningar, promenad och ev. utfall. Känns ju att jag gjorde plankan sist i alla fall =) Men så är det väl när man testar nya grejer för första gången, då känns dom.

Vilket härligt väder det är idag. Solen skiner och det är klarblå himmel. Egentligen borde jag ta en promenad idag, men det hinner jag inte (i alla fall inte när det är ljust), så jag får spara den till imorgon. Bara att hoppas på att vädret är likadant även då. Det är ju mycket härligare att ta promenader om det är fint väder.

Nu är det dags för lite mat. Sen är jag redo för dagens alla aktiviteter =)

Uppdatering:
Gjorde situpsen tidigare och fick 145 på mitt maxtest. Hade orkat fler, men hann inte just då, men det får duga som utgångspunkt. Så nu är det bara att jobba på med situpsen. Ska ha gjort 500 innan månaden är slut. Funderar på om det är för lite. I och med att jag gjorde 145 den här gången men kunde gjort fler.

Imorgon blir det förmodligen maxtest i armhävningar och utfall. I värsta fall får jag ta promenaden på fredag, men den ska vara gjord innan veckan är slut i alla fall. Förlorar ju tid ju längre jag drar ut på det. Men det känns riktigt kul att man har kommit igång med utmaningen i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar