torsdag 4 mars 2010

Snart börjar allvaret...

Nu är även maxtesten gjorda i armhävningar och utfall. Men nu blir det problem. Får väl se om jag klarar att göra utfallen pga mina knän, men chansar i alla fall (vilket man kanske inte borde göra... ) Fick ganska ont när jag testade att göra dom innan, men det fick bli 30 st, alltså 15 på varje ben, som en början. Behöver ju inte göra 250 stycken på raken. Jag gör det jag klarar av med andra ord. Det får jag vara nöjd med, bättre än ingenting =)

Nu har jag bara promenaden kvar av mina maxtest. För tillfället ser mitt första maxtest ut såhär:
5 km (promenad): x
Armhävningar: 41 st
Plankan: 1 min
Situps: 145 st
Utfall: 30 st

Totalt:
70 km: 0/70
Armhävningar: 0/300 (varav 30 st på tårna)
Plankan: 0/30min (varav 10 min på tårna)
Situps: 0/500
Utfall: 0/250

När det gäller de övriga delarna i utmaningen så är läget följande:
Antal träningspass: 1/15
Nya träningspass: 1/2 (yoga)
30 min/vecka egentid: 0/150 (5v)
Nya recept: 0/2
Nya råvaror: 0/2

Belöningen för det hela har jag inte kommit på än, men det lutar väl åt nåt klädesplagg, ett par löparskor eller nåt annat relaterat till träning. Jag kommer nog på nåt så småningom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar