måndag 12 april 2010

So far, so good

Det har gått ett par dagar sedan aprilutmaningen drog igång. Jag håller för fullt på att beta av diverse grejer. Går ganska bra. I alla fall mycket bättre än marsutmaningen. Där kom jag inte igång på allvar förrän i mitten på mars, lite sent... Nu var jag rejält taggad (och är fortfarande) inför den här utmaningen, så jag körde igång redan första dagen.

För närvarande ligger jag till såhär:
7/20 1 km/dag
2/2 nya recept + 1/2 nya råvaror
0/3 intervallpass
7/20 dagar med 4 saker att vara tacksam över
3/5 stretch/avslappningspass
2/6 morgonpass
2/7 träningspass längre än 60 min
33,2/8 x 10 km,
0/9 min höga knän
16,2/10 km i ett och samma pass
1/11 jägarvila
0/120 situps
0/13 min hoppa hopprep
2/14 trappor
8/15 träningspass
18/16 min stå på ett ben (9min/ben)
40/170 utfall
796/18 x 10 armhävningar
19/19 saker/styrkor med mig själv/min kropp som jag är nöjd/stolt över
0/200 situps

Har gett mig fasen på att fixa den här utmaningen, om det så krävs att jag gör allt sista kvällen. Men jag ser positivt på det hela och det känns som om jag har en bra chans att klara av det hela. Det är ju inte många dagar kvar, men om jag kör lite av varje varje dag så är det nog snart fixat. Jag ska i alla fall ta dom jobbigaste övningarna först, annars blir dom inte av.

1 kommentar:

  1. Hej!
    Vad roligt att du också är med i utmaningen, precis som jag :)
    Jag har också gett mig bara fan på att jag SKALL klara den. Dock börjar jag känna mig lite stressad nu när mer än halva tiden har gått. Men jag har planerat så att det SKA gå ihop, om bara kroppen pallar det hårda schemat.

    Men jag är ganska övertygad om att vi fixar det båda två! :)

    SvaraRadera